klik2 jom

Saturday, February 28, 2009

I neEd a BAnD!!!

sape2 yang berbakat dlm bidang musik..aku perlukan korang...



aku bercadang nk tbuhkan satu band...



genre:-

musik aku x kisah....metal ker, indie pop,indie rawk, alternatif rock ker..indie exprimental ker



nama band:-

xtau ag...nt kite bncngkan sama2



team mate yang aku perlukan:-

1.vokalis

2.lead guitar

3.second guitar

4.keyboard(klu ade)



dan aku sbg drummer....tp aku juga memerlukan sorg sifu yg dpt bntu aku main drum nie...harap adela sape2 yang sudi bergabung tenaga menolong aku menubuhkan sebuah band..



p/s:-klu boleh budak2 yg berhampiran area kl nie la...kerjasama anda amatlah dihargai

law sudi kontat aku..kat mysapce or tagged

xpon emel jerk aku....farrezmean87@gmail.com

No comments:

click cini...jangan xclick!!!