klik2 jom

Wednesday, September 10, 2008

nak lajukan internet?

caranya senang jer....ikuti langkah dibawah :-

  1. klik "start"
  2. klik "run"
  3. taip "gpedit.msc"
  4. klik "administrative templates" pada "Local Computer Policy"
  5. klik folder "network"
  6. klik folder "QoS Packet Scheduler"
  7. klik "Limit reservable bandwidth"
  8. klik "enable"
  9. tukarkan 20 kepada 0
  10. klik "apply" dan klik "ok"

insyaallah korang dapat rasakan internet korang agak laju sikit

selamat mencuba

4 comments:

Anonymous said...

Salam..........
Blh pkai ke?
Apa bkti intrnt tu jdi lju........
Klau ada gmbr blh aku follow dgn lbh baik..........
Aku mcm prnh kat metacafe tip ini.......
Ko dah dpt copyprint ke.........
Jgn cri hsl org lain.....
kcian org tu.........
...........
.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

faiz said...

hehehe....nt aku akn letakkan gmbar utk mudahkan korang paham....
nk jmin 2 x psti bergantung pd speed internet yg korang gunakan....sume ni aku blaja dlm meta cafe...
slmt mencuba

Anonymous said...

OH................
Ok aku akn tgu n lht..........
megaX out...........
Wassalam..................
.............
.........
........
\....
.
.
.
.
.
.

faiz said...

cuba jgn x cuba k

click cini...jangan xclick!!!